Nastolatków czas. Lista seriali o nastolatkach


Rozpoczął się rok szkolny i aby umilić wam ten początkowy szkolny czas przygotowałam wam listę seriali typową dla nastolatków. Chociaż mimo wszystko mam nadzieję, że lista przypadnie do gustu dla każdego i dorosła osoba znajdzie w tych produkcjach coś dla siebie. Większość seriali dotyka również poważne kwestie i dlatego zachęcam was do zajrzenia do dalszej części wpisu.


13 powodów
To serial opowiadający o Hanie Baker, która po serii nieprzyjemnych zdarzeń popełnia samobójstwo. Serial ten puki co liczy 2 sezony, które dotykają dość poważne tematy tj, wspomniane samobójstwo, gwałt i inne przykre zdarzenia, które mogą dotknąć każdego. Dlatego ten serial każdy powinien obejrzeć aby móc zrozumieć młodzież i to co ona przeżywa, bo uwierzcie mi czasem mało brakuje do tragedii.


American Vandal
Serial puki co liczy 2 sezony, które na prawdę gorąco polecam obejrzeć. Mimo, że jest to parodia seriali dokumentalnych, to po mistrzowsku została zrealizowana. Serial przedstawia zmyślone, ale bardzo realistyczne historie, które mogły wydarzyć się w każdej szkole. Mimo poruszanej tematyki, bo powiedzcie mi serial o tym jak ktoś rysuje penisy lub bombarduje szkołę fekaliami to niestety jest samo w sobie śmieszne, ale twórcy się postarali i widać, że nie jest to kolejna głupia produkcja.


Sex Education 
Produkcja z tego roku, którą będę jak najbardziej polecać, bo dawno nie widziałam tak dobrego serialu dla młodzieży. Serial opowiada o dość nieśmiałym chłopaku, który postanawia z pewną zbuntowaną i dość kontrowersyjną dziewczyną prowadzić poradnię dotyczącą sexulogi.


Euforia
Jeśli oglądaliście kilka lat temu puszczany serial pt Skins i czujecie niedosyt, to ten serial jest jak najbardziej dla was. Historia skupia na Rue - dziewczynie uzależnionej od twardych narkotyków, która pewno dnia poznaje transseksualną dziewczynę, która przybyła do miasta - Jules. Serial ten na pewno nie jest dla każdego, bo wiele scen w dość kontrowersyjny sposób ukazuje życie nastolatków. To tutaj poznamy od podszewki jak zachowują się dzieciaki, które biorą narkotyki, jak to na nich wpływa i jakie są konsekwencje ich czynów.


The End of the F***ing World
Jeśli szukasz serialu, który łamie wszystkie reguły produkcji dla nastolatków, to ten serial jest dla was. To tutaj poznamy jego- Jamesa, który od dziecka czuje zadatki na psychopotę i marzy aby kogoś zabić. Jest też ona, czyli Allysa, która marzy o przygodzie swojego życia z dala od swojej rodzinki. Tak, więc Ci młodzi ludzie postanawiają uciec w nieznane. Niestety coś po drodze się komplikuje i wychodzi niezła historia. Serial jak dla mnie jest świetny, chociaż początkowe odcinki były dość ciężkie dla mnie do obejrzenia, bo nie mogłam się w to wszystko wciągnąć. Ale jestem na prawdę zadowolona z wyboru i że obejrzałam go do końca.

Komentarze

  1. O Sex Education słyszałam, ale jeszcze nigdy niczego z Twojej pozycji nie oglądałam. Nie jestem nastolatką, ale ciekawe Twoje propozycje :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwilii zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. O to na prawdę polecam obejrzeć. Sama już od dawna nie jestem nastolatką, a lubię oglądać tego typu filmy lub seriale :)

      Usuń
  2. Z chęcią cofnęłabym się do czasów kiedy byłam nastolatką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. A ja tak nie koniecznie bym chciała wracać do tamtych czasów. Muszę przyznać, że podoba mi się te moje tu i teraz ;) ale nie ukrywajmy każdy czasem pragnie aby przeżyć coś jako nastolatka lub nastolatek :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty