Blogmas 2019


Grudzień wpadł do nas niespodziewanie i zrobił wokół siebie dużo szumu. Czas Świątecznego odliczania zaczął się już jakiś czas temu i jak to ja dopiero teraz docieram do was z tym wpisem.

Raz w tygodniu, bądź trochę częściej do Świąt Bożego Narodzenia na Blogu będę publikować dla was post związany z tym świątecznym czasem. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które przyłączą się do zabawy.

Jeśli blogujecie to zachęcam do takiego odliczania u siebie na blogu i podsyłania mi tych wpisów w przeznaczonym do tego miejscu na moim facebooku. Jeśli nie blogujesz to nic nie szkodzi. Masz FacebookaInstagrama? to idealnie, bo będę starać się dostarczać wam kilka razy w tygodniu, albo codziennie ciekawe świąteczne wpisy do czego również was zachęcam.

Zachęcam was do pisania do mnie propozycji co byście chcieli ujrzeć u mnie na blogu. Każdą propozycję wezmę pod uwagę i z chęcią wykorzystam w swoich wpisach.

Opublikowane zdjęcia na Instagramie proszę oznaczać hasztagiem #blogmasterzykamili. Myślę, że będzie, to ciekawa forma dzielenia się wspólnie świątecznymi zdjęciami, które wprowadzą nas w ten magiczny nastrój. Jest tylko jeden warunek konieczny muszą być to zdjęcia typowo świąteczne, gdzie będzie się wyczuwało tą magię świąt.


Gorąco zachęcam do śledzenia mojego bloga, gdzie będę w tym miesiącu publikować dość często posty, jak i na mediach społecznościowych, czyli na Instagramie oraz Facebooku, gdzie będę od teraz prawie codziennie publikować posty związane ze świętami.

Mam nadzieję, że i Ciebie zainspirują tak, jak mnie i poczujesz pełną parą ducha tych niepowtarzalnych Świąt!

Komentarze

  1. Uwielbiam grudzień i to celebrowanie świątecznego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. O to bardzo się cieszę :) szkoda tylko,że jeszcze nie odczuwa się tej magii Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty