Moja wrześniowa codzienność. Podsumowanie & polecajki września


Za oknem szaro, buro i ponuro, a to dopiero początek jesieni. Ale nie ma co się dołować, bo jeszcze będzie pięknie. Będzie jeszcze słonko świeciło, będzie można kolorowy świat zaobserwować za oknem.

Rozsiądźcie się wygodnie, zaparzcie sobie herbatkę i przeczytajcie moje podsumowanie września, które w ekspresowym tempie minęło.

Wrześniowa codzienność

Augustwski wyjazd
Początek września, a pogoda jak najbardziej dopisała. Pierwszy dzień jesiennego miesiąca przyniósł na Podlasie upały i trzeba było ten czas wykorzystać.



Cały dzień spędzony na Augustowskiej plaży, gdzie można było chłonąć jeszcze wakacyjne, ciepłe słońce. Jak i trochę popływać. Ja to w końcu nauczyłam się pływać i jestem z siebie dumna, że w końcu to mi się udało.

Panicznie boję się wody i próby uczenia mnie zawsze kończyły się fiaskiem. Tym razem sama zaczęłam się uczyć i puki co umiem pływać na plecach. To i tak wielki wyczyn z mojej strony i chyba czas i pora zacząć chodzić na basen.

Praca - dom - Marcin
A tak prezentuje się mój cały miesiąc. Totalna monotonia wkradła się do mojego życia. Ale wiecie co dobrze mi z tym. Lubię swoje życie i dobrze mi z tym co mam tu i teraz.

Muszę przyznać, że już od jakiegoś czasu mam nową pracę. Mimo, że moim zawodem wyuczonym jest praca jako technik elektroradiolog, to praca jako sekretarka bardziej mi się podoba. Trochę jest obowiązków, ale czuję się tutaj spełniona. A to jest chyba najważniejsze.

Lubię swoją jesienną codzienność, bo w końcu mam czas na siebie i na bloga. To jest piękne, że jakoś wszystko idzie po mojej myśli i mam nadzieję, że ta chwila będzie trwała wiecznie. Może i było u mnie spokojnie, ale czy zawsze musi coś w życiu się dziać? Czy zawsze muszą być jakieś wyjazdy i fajerwerki? Nawet bez tego życie może być piękne.


Może i jestem od ponad tygodnia chora, ale nie ma co się tym dołować. Łyka się leki, pije się herbatkę i wszystko powoli wraca do normy.
Jeśli chodzi o sprawy blogowe, to jestem z siebie dumna, że w końcu dostarczam wam tyle ile planuje dodawać wam postów. Może i jest ich trochę sporo, ale mam nadzieję, że to wam nie przeszkadza. W końcu czuję, że jest to blog popkulturowy, gdzie mogę dzielić się z wami moimi spostrzeżeniami dotyczące filmów jak i seriali.

Czuję, że wrzesień był jak najbardziej moim miesiącem i może i pogoda niezbyt przyjemna była, to w końcu mogłam zająć się sobą. W końcu mam czas na swoje przyjemności. Mogłam zatroszczyć się o swój wygląd. Mogłam porobić to co lubię, czyli oglądać filmy jak i seriale oraz od czasu do czasu poczytać książki, które coraz bardziej rozrastają się na moich szafkach.










Polecajki

Internetowe

Jesień to czas kiedy coraz chętniej zasywamy się pod kołdrę, z ciepłą herbatką w ręku sprawdzamy co ciekawego ma dla nas internet. Dlatego przychodzę z dość sporą listą wpisów blogowych, które odkryłam w zeszłym miesiącu.

Weekendownik - Wakacyjny dzień na Farmie Rosepark
... Dzisiaj pokażę Wam jak zazwyczaj, choć nie tylko, spędza się czas z najmłodszymi w naszych okolicach - Irlandii Północnej. Ponieważ Kraj w większej części składa się jednak ze wsi i małych miasteczek, a 90 % domostw to domki jednorodzinne - w okolicach napotkać można pospolite i tradycyjne miejsca rozrywki dla rodzin z dziećmi. Mam tutaj na myśli głównie Farmy. Są to takie miejsca, w których dziecko może 'wyszaleć się' do woli, w błotku, w kaloszach, tudzież bamboszach, na łonie natury, a także w otoczeniu zwierząt domowych (i nie tylko) …” czytaj więcej


Weekendownik - Ogród botaniczny w Gołubiu
... Nie jest to typowy kwiatowy ogród ozdobny, ale miejsce opieki nad różnymi roślinnymi gatunkami. Jest to ogród ogromnej wiedzy przekazanej namacalnie, z tabliczkami informacyjnymi i niekiedy z przewodnikiem. Poza oglądaniem można tu kupić rośliny do swojego ogrodu. Jedno jest pewne - to ogród dla miłośników przyrody i dla ogrodników …” czytaj więcej


Design your life - Jak lepiej się malować? Nauka makijażu i moje doświadczenia
  ... Dwa lata temu postanowiłam sobie, że nauczę się wreszcie lepiej malować. Robię to przecież odkąd pamiętam, niemal codziennie, sprawia mi to przyjemność… a wciąż tak mało potrafię! Jeśli podobnie jak ja, masz ochotę dowiedzieć się o makijażu trochę więcej i poprawić swoje umiejętności w tym zakresie – zapraszam do lektury! …” czytaj więcej 

Odslonkulture - Park Arkadia w Nieborowie - ogrody, które musisz zobaczyć
... Park Romantyczny Heleny Radziwiłłowej to niezwykłe miejsce położone w województwie łódzkim, nieopodal Łowicza. Inspiracją do stworzenia tego tajemniczego ogrodu był zespół San Leucio z ogrodów Caserta w Kampanii, na północ od Neapolu i uważany za najpiękniejszy na świecie, Giardino Nimfa, znajdujący się na południe od Rzymu …” czytaj więcej

Weekendownik - Szymbark i okolice (Kaszuby) 11 atrakcji, i jeszcze więcej... 
... O tym, że Kaszuby zachwycają, a co więcej mają ogromną tradycję ludową, mieliśmy okazję przekonać się w te wakacje, kiedy to wypoczywaliśmy w Szymbarku razem z rodzinką - z mężem i synkiem Alexandrem. Tak naprawdę chcąc nie chcąc życie tętni tutaj wokół Szymbarku, a właściwie w jego okolicach, które obfitują w piękna naturę, jeziora, ogrody, muzea, zabytki, a także miejsca rozrywki dla rodzin takich jak My …”czytaj więcej

Worqshop - Jesienna przytulność małych przyjemności 
...Chodź, opowiem Ci o naszej jesieni. Mam na nią fajny plan, który już teraz powoli realizuję wspólnie z Limango, gdzie bez wychodzenia z domu znalazłam wiele jesiennych umilaczy! …”czytaj więcej

Weekendownik - Zwiedzamy Kwidzyn
Już Wam wspominałam o tym jak bardzo spodobał mi się Kwidzyn, który często mijaliśmy przejazdem a w tym roku zdecydowaliśmy się zatrzymać tutaj na dłużej. W Kwidzynie wypoczywaliśmy, spacerowaliśmy po TRW Miłosna, ale też zwiedzaliśmy. Bo jak mogłoby być, że w takim zabytkowym miejscu nie zobaczylibyśmy jednego z bardziej znanych zamków krzyżackich, bardzo ładnego zamku położonego w Zespole Katedralno-Zamkowym. Oczywiście ze wszystkich naszych wyjazdów 'wyciskamy' jak najwięcej się da. Tak więc obeszliśmy miasteczko całe. Z możliwych w danym momencie atrakcji skorzystaliśmy, choć ze względu na gorąca pogodę - na szybko …” czytaj więcej


Na blogu

Jestem z siebie dumna, bo obiecałam sobie, że w ciągu tygodnia będę wam dodawać trzy wpisy i tak też się dzieje. 

Wiem, że to trochę dużo, ale dzielę się z wami mam nadzieję ciekawymi propozycjami i to zwykle popkulturowymi. 

Popkultura


→ Premiery kinowe. Wrzesień 
→Premiery serialowe. Wrzesień

→Flesz popkulturowy. Sierpień

→Nastolatków czas. Lista seriali o nastolatkach

→Wojna w polskich produkcjach, czyli lista filmów wojennych

→Netfliksowy, mroczny pełen potworów świat, czyli analizaując Stranger Things

→Polscy reżyserzy pod lupą. Twórczość Patryka Vegi

→Biografia skandalicznej łyżwiaki, czyli recenzja Jestem najlepsza. Ja, Tonya

→Gangsterka, szpiedzy i brutalny świat na ekranie

Lifestyle

→Tu&Teraz:Wrzesień2019


Podróżnicze

→Sierpniowy nadmorski wyjazd 

Komentarze

Popularne posty