Moja styczniowa codzienność. Podsumowanie & polecajki stycznia


Nowy rok nowa ja... To chyba słyszy się rok w rok i postępów żadnych nie widać. Człowiek naładowany jest pozytywną energią, która po niedługim czasie wygasa. Dlatego ja zaprzestałam planować, to nie jest dla mnie. Snucie planów na przyszłość u mnie się nie sprawdza, bo przecież po drodze wszystko może się zmienić. Każda rzecz, czynność może zmienić bieg zdarzeń. Wiadomo planować jakieś już pewne wydarzenia, jak chociażby wyjazdy to to się u mnie sprawdza i nie zamierzam z tego zrezygnować. Ale planować coś co będzie za rok jest dla mnie bezsensem i u mnie takie działania się nie sprawdzą, bo jestem zbyt chaotyczną i spontaniczną kobietą.

Mimo wszystko uwielbiam dzielić się z wami moją codziennością. Lubię czasem pisać co się u mnie dzieje i mam nadzieję, że taka forma pogadankowa się dla was podoba? W nowym roku będzie to trochę zmieniona forma, która mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Będą to wpisy bogate w moje podsumowanie tego co się działo w danym miesiącu, okraszone najważniejszymi wspomnieniami. Będą też cele, ale nie zawsze. Jeśli tylko będę mieć większe plany to o nich napiszę. bo przecież nie ma co na siłę szukać jakiś celów, których i tak się nie spełni. Będzie dużo inspirujących polecajek, które mam nadzieję, że u was się sprawdzą. Czy to takich wygrzebanych z głębi internetu, gdzie będę się dzielić ważnymi dla mnie informacjami. Czy także polecajkami typowo materialnymi lub też wyjazdowymi, gdzie warto wybrać się, gdzie dobre jedzonko można zjeść lub dobrze wybawić się.


Styczniowa codzienność
Początek roku spędzony w rozjazdach, a raczej na wyjeździe, o którym już wiele razy wam pisałam. Czas ten został wykorzystany w pełni i nie żałuję żadnej spędzonej tam chwili. To był magiczny czas! który spędziłam z osobą, którą tak  bardzo kocham. Takie wspomnienia warto pielęgnować i o nie dbać! Kocham tego wariata! Mam nadzieję, że takich chwil i wyjazdów w tym roku. jak i w kolejnych będzie tylko więcej i równie wspaniale spędzone.

Kolejne dni minęły u mnie dość leniwie i domowo. Był to czas odpoczynku i relaksu, gdzie mogłam odpocząć i zrelaksować się po dość intensywnym grudniu. Czuję, że był to czas idealny dla mnie, w którym mogłam czas spędzić z rodziną. Ale niestety taki leniwy czas zbyt szybko mi zleciał.  Nie mam pojęcia kiedy ten miesiąc minął, jakby za sprawą jakiejś magicznej różdżki, która coraz szybciej teleportuje nas w przyszłość. Czuje się przez jakby życie przeciekało mi przez palce i czuję jakbym nie korzystała z niego w pełni tak jak bym chciała.


Wyjazdowo


Zakopane
Końcówka wyjazdu w góry spędzona dość leniwie. Nowy rok powitaliśmy spod Zakopiańskiej sceny co było niesamowitym przeżyciem. Uwielbiam w taki sposób spędzać sylwestra, który na długo zapada w pamięci. Był to cudowny czas, który za szybko skończył się. 

Mimo wszystko dość intensywnie spędziliśmy ten czas i dużo zdołaliśmy zobaczyć co jest dużym plusem. Może i nowy rok dość leniwie spędziliśmy i szczerze nigdzie nie chciało się wyruszać. Ale po intensywnym tygodniu warto chociaż jeden dzień spędzić na lenistwie. Chociaż kolejny dzień nie marnowaliśmy i wyruszyliśmy na kolejny szlak. 

Dolina Chochołowska była ostatnią doliną, którą udało się nam zobaczyć w tym roku. Przepiękna dolina, która zachwyca już od przekroczenia bramy TPN'u. Widoki jakie nam serwuje zapierają dech w piersiach i nie wyobrażam sobie aby kolejny raz tam nie wyruszyć. 







Chęcin
Miasto znajdujące się kilka kilometrów od Kielc, w którym warto zobaczyć zamek królewski. Położony na wzniesieniu zamek od zawsze kusił mnie aby go zobaczyć i w końcu w tym roku to się udało. Zamek został zbudowany na przełomie XIII i XIV wieku za panowania Władysława Łokietka. 








Miejsca


Restauracja Owczarnia
Będąc w Zakopanym warto odwiedzić restauracje Owczarnie, która znajduje się na Krupówkach. Jest to bardzo klimatyczne miejsce, które potrafi wprowadzić w ten magiczny Zakopiański świat. Jedzenie jest smaczne a porcje bardzo duże co ceni się i to bardzo. 





Aqua Park Zakopane
Mimo, że jestem z tych osób, które nie umieją pływać, to miło wspominam czas spędzony w tym aqua parku. Będąc w Zakopanym warto znaleźć sobie czas aby spędzić czas w tym miejscu chociażby ze względu na termy. Widok na Gubałówkę to coś niezwykłego i gorąco polecam wam to miejsce. Cenowo nie jest za drogo jeśli w sumie wyruszy się rano, bądź wieczorem.


Polecajki

Weekendownik - majonez roślinny i majonez na żółtkach 

Dzisiaj obiecane przepisy na domowe majonezy i żeby było dla każdego coś smacznego, wrzucam recepturę w wersji roślinnej i taką z żółtek. Pierwszy przepis na majonez jest świetną alternatywą dla majonezu tradycyjnego. Zasmakuje osobom, które z róznych względów nie mogą jeść jajek. Lub po prostu dodajcie go do sałatek, tak aby zjeść smacznie, ale mniej kalorycznie …" czytaj więcej 



Worqshop Kalendarz publikacji – o co zadbać zanim zaczniesz planować treści 

Po co mi kalendarz publikacji? Przecież prawdziwy bloger, twórca przez duże “T”, pisze wtedy gdy wena go najdzie a nie według rytmu wyznaczonego przez jakieś tabelki i harmonogramy. Przecież Instagram ma w nazwie “insta”, tu ma być spontan i flow, a nie jakieś plany! Przecież kalendarz publikacji, planowanie wpisów i treści zabija kreatywność i wolność, wybór zabiera, wenie podcina skrzydła! No i te plany i tak na ogół się wykrzaczają, bo klient termin przesunie, agencja z akceptem się przeciąga, a dziecku glut z nosa wisi i się wszystko sypie tak czy siak …" czytaj więcej 


Weekendownik - Candy Center Paper Flower 

" ... Dzisiaj miał być jeden z wpisów podróżniczych, mam spore zaległości na blogu z naszych podróży i wiele tematów w tym zakresie... Miał być a jednak ustąpił miejsca pięknym kwiatuszkom. Otóż w związku ze zbliżającymi się urodzinami koleżanki Alexandra piątkowy wieczór poświęciłam na wykonanie candy flowers - kwiatków ze słodkim środeczkiem. Dlatego właśnie dzisiaj postanowiłam pokazać Wam taką propozycję, którą swobodnie możecie podarować bliskiej osobie. Kwiatki okolicznościowe ze słodkim środkiem ..." czytaj więcej 


Worqshop - Umiejętności przedsiębiorcy – co pomoże Ci prowadzić firmę? 23

"… Nie byłabym żadną z tych osób, gdybym kiedyś nie została blogerką. I to jest piękne – stawiając na rozwój i lepsze poznanie siebie wyrobiłam w sobie nowe cechy, zdobyłam wiedzę i poszerzyłam horyzonty. W dzisiejszym tekście opowiem ci o kilku z nich – przed tobą kilka umiejętności przedsiębiorcy, które pomogły mi zmienić się z blogerki w szefową..." czytaj więcej




Na blogu
Premiery kinowe. Styczeń

Premiery serialowe. Styczeń

Moja grudniowa codzienność. Podsumowanie & polecajki grudnia 

Flesz popkulturowy. Grudzień

Wspominki wyjazdowe. Górski wyjazd

Blogowe podsumowanie 2019  

Wyjazdowa wishlista

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Chęciny odwiedziłam tylko raz- jeszcze w liceum, ale bardzo chętnie bym tam ponownie wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Chęciny to piękne miejsce, które warto zwiedzić :)

      Usuń
  2. Piękne widoki! W restauracji też widać pyszne jedzenie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że widoki się podobają :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny miałaś styczeń :) Zakopane zimą ma swój urok :) A co do polecajek, czytamy te same blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się styczeń miałam dość ciekawy :) Nie wyobrażam sobie zimy nie spędzić w górach, bo jest na prawdę pięknie :) O to bardzo się cieszę :) chociaż na podsumowaniu lutego pojawią się nowe blogi u mnie w polecajkach :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty