Blogowe podsumowanie 2019


Z uśmiechem na ustach pożegnaliśmy ubiegły rok, który będę bardzo miło wspominać. Rok 2019 przyniósł w moim życiu wiele cudownych chwil, które na długo zagoszczą w mojej pamięci. Ale jak to co roku przyszła pora na coś nowego, może nawet lepszego i tak już jakiś czas temu powitaliśmy nowy rok, który otwiera nam drzwi do czegoś pięknego i niezwykłego, a zarazem tajemniczego, bo nikt nie wie co przyniesie nam los.

Jak co roku wypadałoby zrobić pewnie podsumowanie tego co było. Dobrze jest przed kimś pochwalić się co się działo przez cały rok, a działo się bardzo dużo. W tym wpisie niestety nie będę się dla was chwalić jak mi minął ubiegły rok. Na to przyjdzie jeszcze pora. Tym razem przejdę do podsumowania blogowego. Mam nadzieje, że  ten tekst będzie dla Was inspirujący i wyniesiecir z niego dużo dla siebie.


Blogowy rozwój
Wszystko zaczęło się w 2017 kiedy to stworzyłam swojego pierwszego bloga. Niestety pierwsza nazwa konta kompletnie mi się nie podobała i nie byłam aż tak zaangażowana w tego bloga tak jak bym chciała. Olewająco do niego pochodziłam i wolałam po kilku miesiącach coś zmienić.

Tak też po kilku miesiącach zmieniłam bloga i byłam pod kompletnie inną nazwą. I tak też było aż do wakacji ubiegłego roku. Pod pewnymi namowami i wewnętrznym niedosytem zmieniłam nazwę.

Od września ubiegłego roku jestem już tutaj dla was. Pod obecną nazwą, która w końcu mi się podoba i czuję, że jest idealna. Jest prosta, bez żadnych udziwnień i oddaje to co kocham robić, czyli pisać. Wiem, że nie wychodzi mi to za dobrze, ale się staram i mam nadzieję, że z czasem zostanie to docenione. Zresztą nie od razu Rzym zbudowano.

Jestem wdzięczna, że tu jestem i mogę robić to co lubię. Jak można zauważyć podróżowanie i spędzanie czasu wolnego oglądając jakiś film lub serial to coś co od zawsze lubiłam robić. Lubię zatracić się w tych światach, czy to w popkulturowych, czy też wyjazdowych i chłonąć widoki jakie mnie otaczają.


Blogowe wpisy
Jak wspominałam bloga tego mam dopiero od września i liczba napisanych przeze mnie wpisów mimo wszystko jest zadowalająca. W ciągu tych kilku miesięcy napisałam 40 wpisów.  Jak na taki mały okres czasu jestem z siebie zadowolona, że udało mi się tyle wpisów wam dostarczyć. Chociaż z mojego założenia miało być ich o wiele więcej. Ale nie wszystko musi iść po mojej myśli.


Najchętniej zaglądaliście do tekstów:

Sierpniowy nadmorski wyjazd 

Ekranizacja książki Margaret Atwood pod tytułem Opowieść podręcznej

Wspominki wyjazdowe. Wyprawy do Stolicy

Polscy reżyserzy pod lupą. Twórczość Patryka Vegi

Nastolatków czas. Lista seriali o nastolatkach


Niezmiernie się cieszę, że podobają się wam moje podsumowania danych miesięcy, widać po statystykach, że są to najczęściej przeglądane posty z czego bardzo się cieszę.

Po statystykach widać również, że przypadają wam do gustu moje recenzje jak i zestawienia filmowe jak i serialowe co mnie bardzo cieszy. Jest to dla mnie bardzo ważne, bo z popkulturą chciałabym wiązać swojego bloga. Co chyba widać.


Najlepsze wg mnie popkulturowe wpisy:

Zagraniczni reżyserzy pod lupą. Twórczość Petera Jacksona

Zagraniczni reżyserzy pod lupą. Twórczość Tima Burtona

Andrzejkowe propozycje filmowe

Halloweenowa lista horrorów

Wojna w polskich produkcjach, czyli lista filmów wojennych


Wpisów wyjazdowych puki co jest znikoma ilość, ale to już niebawem się zmieni. Widać wasze zaangażowanie co do tych postów i chyba takie wpisy jeszcze bardziej wam się podobają co mnie cieszy. W przygotowanie ich muszę włożyć sporo pracy i jest to najbardziej czasochłonne zajęcie.


Socjal media

Instagram

rudoprzezzycie (poprzedni)

  • 15 postów
  • +/- 200 followersów
  • 2 x wygranie konkursów 
  • 5 x wzięcie udziału w booktourach


kamipisze (aktualne)

  • 30 postów
  • 94 followersów
  • 2 x udział w maratonach czytelniczych


Facebook

  • 74 postów
  • 4 followersów


Podsumowanie
Dziękuję wam wszystkim, że zaglądacie tutaj do mnie. Wiem, że jest was znikoma ilość, ale mimo wszystko doceniam to, że chcecie czytać posty przygotowane dla was.

Mam nadzieję, że w tym roku będzie tylko lepiej i będę coraz lepsza w tym co robię.

Poszukuje również osoby, która pomogłaby mi w rozkręceniu tego bloga i na kierowała mnie na ten właściwy tor.

Komentarze

Popularne posty