Blogowe podsumowanie roku

Ten miesiąc to dla mnie bardzo ważny dzień. Mój blog obchodzi roczek. Dzisiaj mija rok, od kiedy zaczęłam umieszczać swoje wpisy. To był wielki moment w moim życiu. I takim sposobem jestem tu z wami. Dlatego czas na małe podsumowanie!


Narodziny bloga

Jak wiecie bloguje już od kilku lat. Bodajże od 2017 roku. Niestety przy poprzednich blogach nie czułam się dość pewnie i komfortowo. Czy to nazwa mi nie pasowała, czy też platforma, od której zaczynałam przygodę z blogowaniem. 

Wiedziałam, że muszę coś zmienić. Dlatego po latach namysłu stworzyłam miejsce tylko dla siebie. Mam swój taki azyl, gdzie mogę polecić wam wartościowe filmy, jak i poodprowadzać was po moim życiu. 


Rok blogowania

Pierwsze miesiące blogowania były dość intensywne. Rozpoczęcie czegoś nowego zawsze wiąże się z ryzykiem. Ale ja tego nie żałuję! 

Uwielbiam dla was pisać i choć wiem, że  mam małą grupę odbiorców to lubię to robić. Dostarczanie wam wpisów popkulturowych sprawia mi radość. Chociaż wiem, że dość mało wpisów z tej tematyki wpada na bloga. Staram się to zmienić, ale różnie to wychodzi. 

Mimo wszystko najwięcej radości sprawiają mi wpisy podróżnicze. Uwielbiam podróżować i odkrywać coraz to nowe zakamarki jak na razie Polski. Pisanie o tym co zobaczyłam jest dla mnie czymś ważnym, bo dzięki temu mogę polecić wam ciekawe miejsca. 

Nauka blogowania idzie w najlepsze. Mimo, że rok za mną to wiem, że jeszcze długo zajmie mi nauka tego wszystkiego. Prowadzenie bloga nie jest takie łatwe jak się wydaje. To czasochłonna praca, która mam nadzieję, że nie pójdzie na marne. To wiele godzin przesiedzianych przed komputerem aby dostarczyć wam wartościowych treści. 

Na początku mnóstwo czasu trzeba było poświęcić na stronę techniczną. Jest to bez wątpienia najważniejsza kwestia, bo nie ukrywajmy treść wpisu musi zachęcać do czytania. Ale to nie tylko o pisanie chodzi. Przy pojawiających się wpisach jak chociażby podróżniczyć zdjęcia odgrywają bardzo ważną rolę.

Prowadzenie bloga nie jest łatwą sprawą. To czasochłonne zajęcie, które wymaga cierpliwości i zaangażowania. Ale ja to kocham robić. Lubię spędzać czas i dostarczać wam ciekawe wpisy, które sprawiają mi wiele radości.

Oczywiście mam dni załamania i czy warto to wszystko robić. Mało odwiedzin, mało osób komentujących trochę mnie przytłacza, ale wiem, że to z czasem się zmieni. W końcu przecież musi być lepiej. Wiadomo nie ma co wierzyć w cuda jeśli nic się nie robi. 



Rok blogowania w liczbach

Nie owijając w bawełnę w ciągu roku, czyli od 3 września 2019 roku do 8 września 2020 roku pojawiło się aż 89 wpisów. Wejść na stronę było 4323. Dziennie odwiedzają mnie  około 11 osób. Nie jest to zaskakująco dużo i chciałoby się zwiększyć swoje statystyki. Ale jestem z tych liczb zadowolona. 


Najlepsze wpisy na blogu

Pierwszą i najchętniej zaglądaną kategorią jest lifestyle. To tutaj najbardziej spodobały się wam wpisy: 

→ Moja czerwcowa codzienność. Podsumowanie & polecajki czerwca

→ Moja kwietniowa codzienność. Podsumowanie & polecajki kwietnia

→ Moja październikowa codzienność. Podsumowanie & polecajki października


Drugie miejsce zajmują wpisy popkulturowe jak i podróżnicze. 

Najchętniej zaglądacie do tych wpisów popkulturowych: 

→ Premiery serialowe. Maj

→ Słowniczek filmowy: A jak adaptacja

→ Wojna w polskich produkcjach, czyli lista filmów wojennych


Najchętniej zaglądacie do tych wpisów podróżniczych:

→ Podsumowanie jesienno - zimowe

→ Podsumowanie wakacyjne

→ Wspominki wyjazdowe. Wyprawy do Stolicy


Najpopularniejsze wpisy

Bez względu na dzień, porę lub miesiąc te 3 artykuły notują największą liczbę wyświetleń:

→ Premiery serialowe. Maj

→ Słowniczek filmowy: A jak adaptacja

→ Moja czerwcowa codzienność. Podsumowanie & polecajki czerwca


Podsumowanie

Dziękuję Wam za wszystkie dotychczasowe komentarze. Dziękuję, że odwiedzacie mojego Bloga. Dziękuję, że jesteście tu razem ze mną. 

Komentarze

Popularne posty